De kracht van een testimonial
Tevreden klanten, tevreden coachees daar doen we het voor. Customer Delight Management of klanten die spontaan hun positieve ervaring vertellen streef je als coach-consultant na. Fijn ook om vaststellen dat Case by Case-klanten hun persoonlijke beleving willen delen.
Lees alvast de testimonial van Carla Van Corenland (zaakvoerder Fisc@dvies, http://www.fiscadvies.be):
“Mijn kantoor Fisc@dvies kent sinds 2014 een mooie organische groei, en ik had het gevoel dat mijn leiderschapsskills en organisatieskills een stevige boost konden gebruiken. Hoewel ik van mezelf vond dat wij als organisatie misschien wat te klein waren om een businesscoach in huis te halen werd ik toch geprikkeld door de nieuwsbrief van Geert in mei 2016. De inhoud sloot erg aan bij wat ik van een coach verwacht:
- Een luisterend oor vinden
- De confrontatie aangaan, me een spiegel voorhouden, eerlijke feedback geven
- Zelf in een managementfunctie gestaan hebben en vanuit die ervaring concrete oplossingen aanreiken
Ik mailde Geert nog de avond waarop ik de nieuwsbrief in mijn mailbox vond en nog diezelfde week gingen we samen aan de slag. Bij het intakegesprek kreeg ik al heel wat waardevolle tips mee die echt zeer bruikbaar waren voor mijn organisatie. Dat bleek na de 3 coachingsessies die ik nu achter de rug heb de rode draad: de coaching is echt op maat gemaakt van mijn bedrijf en verloopt zeer gestructureerd. Na elke sessie krijg ik een mooi overzicht van de besproken punten en de opdrachten die ik moet uitvoeren tegen de volgende sessie. Bij de laatste sessie had Geert zelfs een actrice geregeld waarmee ik de opdrachten – in dit geval het geven van slecht-nieuws-boodschappen – kon oefenen.
Ik kan Geert alleen maar aanbevelen als businesscoach. Empathisch, to the point, geeft feedback op een bijzonder fijne manier en ik heb steeds het gevoel op hem te kunnen rekenen. Hij is voor mij mijn trouwste supporter.”
Getriggerd door de testimonial van Carla Van Corenland ? Neem even contact op met Geert Serneels (0495/38.23.49)